Hulp bij bestellen

Bestellen via onze website gaat snel en gemakkelijk. Ons bestelproces bestaat uit een aantal duidelijke stappen.

1. Selecteer je producten

Met de knop IN WINKELMAND voeg je een artikel toe aan je winkelwagen. Wil je meer stuks van hetzelfde artikel bestellen, klik dan nogmaals op de knop IN WINKELMAND. Heb je je bedacht? Klik dan op het kruisje bij het product in je winkelwagen om een product te verwijderen. Klaar met winkelen? Kies dan in de winkelwagen voor VERZENDING of AFHALEN IN DE WINKEL. Klik dan op DOORGAAN NAAR AFREKENEN.

2. Voer je adresgegevens in

In het scherm FACTUURGEGEVENS kun je je inloggegevens invullen, een account aanmaken of kiezen voor de optie om de bestelling te plaatsen zonder account aan te maken.  Als je al bent ingelogd kun je je gegevens controleren. Deze informatie hebben wij nodig voor het correct afhandelen en verzenden van je bestelling. Deze velden zijn daarom verplicht om in te vullen. Onderaan kan je een notitie toevoegen of een ander verzendadres aangeven.

3. Kies je betaalwijze

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDeal, Creditcard (Visa & Mastercard) of Bancontact (voor onze Belgische klanten).

4. Bevestig en betaal je bestelling

Je kunt nu de bestelling afronden door akkoord te gaan met onze ALGEMENE VOORWAARDEN en op de knop BESTELLING AFREKENEN te klikken. Je wordt dan veilig doorverbonden met Mollie.

5. Orderbevestiging

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op.

6. Verzendbevestiging

Zodra wij je bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging met de Track&Trace code (enkel bij pakket verzending). Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van de PostNL. (www.tracktrace.nl)

Voorraadstatus: We streven er naar om zo veel mogelijk producten op voorraad te hebben zodat we ze zo snel mogelijk kunnen versturen. 

Op voorraad: Als je het voor 16.00 uur besteld heeft, heb je het in principe de volgende werkdag in huis. 

Tijdelijk uitverkocht – informeer naar de levertijd: Het product bestellen wij bij onze leverancier zodra je het product bij ons heeft gekocht. De levertijd is over het algemeen 3 tot 5 werkdagen.

Uitverkocht: Het product is niet op voorraad. 

Winkelvoorraad: Het kan zijn dat we een product in de winkel voorradig hebben, maar niet in onze webshop. Neem hiervoor met ons contact op.

Bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk voorkomen dat je tijdens het bestelproces iets over het hoofd hebt gezien. Per ongeluk twee in plaats van drie stuks besteld, of misschien een product tóch wil vervangen door een alternatief. Gelukkig is het wijzigen of het annuleren van een bestelling kosteloos. Wanneer je je reeds geplaatste bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem je contact met ons op.

Heb je een pakket eenmaal geaccepteerd van de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor je eigen rekening. Je bestelling terugsturen kan tot 14 dagen na de verzendbevestiging van TNT-post.

Voor het wijzigen of annuleren van een bestelling, of als je geen orderbevestiging hebt ontvangen, kun je onze Klantenservice bereiken via het telefoonnummer 077-3513137.